Wednesday, July 14, 2010

GeniusXtra Mind & Soul

























Kajian 30 tahun Dr. Mohd Yusoff Hussin M.D (A.M.) - pengasas Teknologi AFTL terhasillah GLUCOSE yang diadun dengan MINERAL SEMULAJADI.Penggunaan Teknologi VNP AFTL dipermudahkan lagi dalam bentuk pil homeopathy. Mampu mengimbangi Hati, Minda, Tubuh, & Rohani ke arah lebih tenang, fokus, tajam ingatan, cergas, cerdik serta sahsiah berketerampilan! Sesuai digunakan untuk semua peringkat usia. Pelbagai khasiat yang amat positif kepada sesiapa yang menggunakannya dengan izin Allah S.W.T.

Keberkesanan GeniusXtra
:


* Meningkatkan tahap kecegasan otak dan perasaan.
* Mudah, ceria dan bertenaga ketika bangun tidur.
* Cepat mengingat dan mengimbas kembali maklumat yang dibaca.
* Meningkatkan keyakinan diri dan berani ke hadapan.
* Memperbaiki aura tubuh & mencukupkan keperluan sel.
* Melegakan migrain, demam ringan dan penyakit saraf.
* Mengurangkan panik, merajuk, hati berdebar-debar, pemalu, penakut dan panas baran


R & D 2009 TERBUKTI BERKESAN melalui 3 buah SK & SMK.

(1) SK SUNGAI BATU ,PANTAI REMIS,PERAK






  1. Mencapai kejayaan dalam peningkatan 90% terhadap pelajar-pelajar bermasalahiaitu tidak boleh membaca,menulis, dan mengira pada tahun 2006.
  2. Peningkatan bilangan pelajar mendapat 5A dari 5 orang (2008) kepada 10 orang (2009).






(2) SK PINTAS RAYA ,JOHOR (2007-2009)





  1. .Peratus menguasai UPSR meningkat daripada 73.6% ke 75.4% dan 2009 melonjak ke 90.4%
  2. 2008, SK Pintas Raya mendapat Sijil Penghargaan daripada Jabatan Pelajaran Johor kerana mencapai ETR (Expected Targeted Result) yang ditetapkan.
  3. 2009, SK Pintas Raya dianugerahi Anugerah Kecemerlangan Gred Purata Sekolah (GPS) terbaik.
  4. Dianugerahi Anugerah Kecemerlangan Peningkatan Peratus GPS dan Bilangan Calon 5A daripada Pejabat Pelajaran Daerah Batu Pahat.


(3) SMK SRI ISKANDAR, PERAK (Projek Harapan Lulus 2009)



1. Kelas terlemah sesi PMR 2009 telah meningkat secara mendadak apabila peperiksaan pertengahan tahun 0% yang lulus kepada peperiksaan percubaan PMR 7.14% lulus dan apabila peperiksaan PMR sebenar telah meningkat 88.1% yang lulus.
2. Meningkat 12 kali ganda dengan hanya 2 produk iaitu GeniusXtra & CD StudentSync Versi Khas untuk kegunaan 42 orang pelajar.
3. Peningkatan PMR dalam 1 Bulan Setengah!!!!


Antara testimoni pengguna yang telah mencuba GeniusXtra. :


(1) Pn Aisyah Abdullah : 0137158011

Terasa hairan juga bila melihat anak saya selepas sehari makan GeniusXtra, dia begitu rajin, tandas yang tak pernah dicuci olehnya, dicucinya hingga bersih. GeniusXtra memang ada Xtranya, syukur alhamdhulillah ia dapat memupuk sikap mencintai kebersihan. Insyaallah.


(2) Siti Noor Liyana, Kota Baru Kelantan: 0199388237

Setelah 4 hari mengamalkan GeniusXtra dengan cara melarutkan 21 biji ke dalam air 1.5L mineral berturut-turut selama 3 hari, saya dapati diri amat bertenaga walaupun baru 3 bulan melahirkan anak. Fikiran terasa tenang dan ceria. Anak saya yang sekolah dahjah 2 pula mudah bangun pagi dan semakin rajin ke sekolah berbanding dulu. Bagi saya, dengan amalan pemakanan geniusXtra dapat meringankan tugas dan beban dalam mengurus anak-anak.

(3) Uztaz Ghazali-Guru dan Mudir Madrasah Tahfiz Darul Islah, Kelantan.

Sejak mengamalkan pemakanan GeniusXtra dalam sebulan, pelbagai perkara menarik mengenai diri saya, anak-anak dan pelajar-pelajar di madrasah ingin saya kongsikan. Apa yang paling ketara sakit migrain saya hilang, lebih bertenaga dan bersemangat walaupun semasa saya sedang berpuasa. Untuk anak-anak dan pelajar-pelajar madrasah, mereka menjadi lebih ceria, kenakalan dan kerenah remeh temeh amat berkurangan. Keupayaan menghafal Al-Quran juga nampak begitu bagus, ingatan mereka menjadi tajam dan tahan lama. Saya bersyukur dengan kebesaran Allah s.w.t.

(4) Cikgu Sukri - Jerteh, Terengganu

Selepas 2 hari makan geniusXra - anak perempuan saya yang berusia 11 tahun telah berubah kepada seorang anak yang senang bangun pagi dan terus menunaikan solat subuh tanpa perlu dibebel-bebel seperti sebelum ini. Perubahan ketara itu berterusan hingga kini - Kesan GeniusXtra sungguh luarbiasa.


(5) En. Rosly B. Abdul Rahman - Bercham, Ipoh : 0195177419


Anak saya yang berumur 2 tahun kini semakin cekap dan tepat mengenal huruf ABC dan nombor 123 selepas sebulan saya memberikan dia makanan GeniusXtra. Semakin hari semakin petah dan kreatif pertuturannya, sehingga saya merasakan anak saya itu jauh lebih matang berbanding usianya - Terima kasih GeniusXtra.



(6) Ismail Bin Zahari- Kuala Lumpur.







Hanya RM29 sebotol ,
RM 140 untuk 5 botol.


Sila lihat maklumat selanjutnya melalui link di bawah:

http://www.aftl.my/index.php?p=geniusxtra
http://www.aftl.my/index.php?p=media (Video AFTL di PANORAMA TV 1)


Berminat sila hubungi Muhamad Izzmanudin Ibrahim (0137905172 / 0179863689)@


Sofiyuddin



(0134132544)


2 comments: